Powered by Smartsupp

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Reklamacje należy zgłaszać: w drodze wiadomości email na adres: sklep@domtom.com.pl  z informacją w tytule wiadomości Reklamacja lub listownie na adres: DOMTOM Kompleksowe Zarządzanie Higieną ul. Wańkowicza 133, 31-752 Kraków z dopiskiem: Reklamacja Sklep ELIT. ELIT nie przyjmuje reklamacji w formie telefonicznej.

2. Reklamacja powinna zawierać następujące dane: dane nabywcy, numer zamówienia, dane identyfikacyjne paragonu lub faktury VAT (jeżeli została wystawiona), nazwę i ilość towarów podlegających reklamacji oraz dokładny opis przyczyny reklamowania towaru.

3. Reklamacje będą rozpatrywane przez serwis ELIT w możliwie najszybszym terminie, nie dłużej niż w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji, chyba że z przyczyn technologicznych reklamacja będzie wymagać dłuższego czasu jej rozpatrzenia, o czym ELIT poinformuje Klienta. O wyniku reklamacji ELIT poinformuje Klienta w sposób w jaki Klient zgłosił reklamację tj. listownie lub w drodze wiadomości email.

4. Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta towaru jeżeli wraz z towarem otrzymał kartę gwarancyjną przy czym zgłoszenie roszczeń reklamacyjnych musi być kierowane bezpośrednio do producenta.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl